Networkingus | Spotkanie networkingus okiem organizatorów – podsumowanie V edycji V.2018
1233
post-template-default,single,single-post,postid-1233,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-15.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Spotkanie networkingus okiem organizatorów – podsumowanie V edycji V.2018

Spotkanie networkingus okiem organizatorów – podsumowanie V edycji V.2018

V edycja Networkingusa odbyła się 10 maja w godzinach popołudniowych. Była to kolejna okazja do nawiązania nowych znajomości, a także poznania partnerów biznesowych. Po raz trzeci mieliśmy okazję spotkać się w Kieleckim Parku Technologicznym. Na wydarzeniu mieliśmy okazję omówić temat tworzenia działań marketingowych w najpopularniejszej platformie społecznościowej, jaką jest Facebook.

Większość z nas to przedsięborcy, dlatego podczas wydarzenia uczestnicy mogli poznać dogłębnie marketing na Facebooku. Mieliśmy przyjemność gościć dwóch niezwykłych prelegentów, którzy podzielili się z nami swoją praktyczną wiedzą.

Prelegenci

Naszym pierwszym prelegentem był Grzegorz Borowiecki z agencji Wunderteam. Prowadził on wykład „Firma na Facebooku – czy to się opłaca?”, gdzie opowiadał nam o prowadzeniu profilu firmowego na Facebooku. Nasz ekspert od 2017 prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty, żeby tworzyć gryfne (kreatywne) kampanie reklamowe.
Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczy się porządku, dokładności i ciężkiej roboty. Górniczy manifest znajdziesz na stronie http://wunderteam.com.

Jakub Sobieraj zdradził nam jak efektywnie poprowadzić kampanię reklamową na Facebooku.
Jakub jako ekspert w dziedzinie marketingu w social media, ma wieloletnie doświadczenie we współtworzeniu akcji marketingowych największych firm w sieci i nie tylko. Gościł w wielu programach telewizyjnych TVN czy TVP. Współpracował z wieloma markami, między innymi: Empik, Deichmann, BGŻ BNP Paribas, Reserved czy MTV. Na co dzień rozwija jedną z największych firm szkoleniowych w branży Social Marketingu w Polsce.

Uczestnicy

Bez aktywnych uczestników Networkingus nie miał by sensu. Networking to przecież budowanie sieci relacji, a wśród prawie setki uczestników nie było z tym najmniejszego problemu.

Wydarzenie pod hasłem „Co, jak i za ile? – marketing na Facebooku” zgromadziło 79 osób w Kieleckim Parku Technologicznym.

Organizatorki

 Przedstawiamy #teamnetworKINGus: Magdalena, Patrycja, Paulina i Marlena. Dziękujemy, że byliście z Nami już po raz piąty.

 

Relacje z wydarzenia

Jak co edycję, na naszym wydarzeniu byli obecni fotografowie i filmowiec. Wszystko po to, aby uwiecznić atmosferę wydarzenia.

Fotorelacja od Michała Stańczyka – link
Filmowa relacja od Tomasza Cioka i Konrada Kopyckiego:

Dziękujemy tym, którzy byli z nami. Zapraszamy na kolejną edycję!