Podsumowanie IV edycji – 06.11.2017

Podsumowanie IV edycji – 06.11.2017

IV edycja Networkingus to dla Nas organizatorów miłe wspomnienie.

Event, który odbył się podczas listopadowego popołudnia, stał się okazją do nawiązania ciekawych znajomości oraz posłużył do zawarcia niejednej długoterminowej współpracy. Już po raz drugi mieliśmy okazję gościć w Kieleckim Parku Technologicznym, by móc poczuć siłę networKINGu. Tym razem poruszyliśmy jeden z ważniejszych tematów biznesowych, czyli obsługę klienta.

Każdy z nas jest przecież klientem, dlatego cieszymy się że podczas wydarzenia uczestnicy mogli poznać customer service od podszewki. Wiedza, którą przekazali prelegenci dotyczyła obsługi klienta, którego spotykamy twarzą w twarz, jak i tych, z którymi mamy kontakt jedynie online.

Prelegenci

Podczas 4 edycji prelekcję wygłosili specjaliści w swojej dziedzinie, którzy wiedzę i umiejętności zdobywają od lat. Nadszedł czas na przypomnienie naszych prelegentów.

Na spotkaniu usłyszeliśmy Huberta Wydrycha – twórcę i Prezesa Monitori (obecnie co- founder Unamo) firmy zajmującej się w monitoringiem Internetu i analizą danych. Hubert od ponad 12 lat skutecznie tworzy i współtworzy zasięgowe serwisy internetowe. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec Natalii i Ninki, znajdujący czas na snowboard i diving. Na naszym spotkaniu podzielił się z nami wiedzą jak wykorzystać monitoring Internetu do pozyskania i obsługi klienta.

Drugi prelegent czyli Andrzej Ogonowski interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi oraz mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych. Od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI. Na 4 edycji NetworKINGusa zdradził nam jakie narzędzia są najlepsze do obsługi klienta.

Uczestnicy

Bez aktywnych uczestników Networkingus nie miał by sensu. Networking to przecież budowanie sieci relacji, a wśród prawie setki uczestników nie było z tym najmniejszego problemu.

Wydarzenie pod hasłem „Klient nasz Pan, czyli customer service od podszewki” zgromadziło 88 osób w Kieleckim Parku Technologicznym. Poniżej statystyki dotyczące uczestników naszego wydarzenia:

Ryc.1 Płeć

Ryc.2 Wiek

Ryc.3 Miasto

Ryc.4 Status zawodowy

Przedstawiamy również drużynę, która wygrała Networkingowe zadanie. Brawo!

Partnerzy

Nasi partnerzy spisali się na medal. Dziękujemy i mamy nadzieję, że będziecie chcieli z nami zostać na stałe!

IV edycję wsparli:
Kielecki Park Technologiczny – przyjazne miejsce dla przedsiębiorców oraz organizatorów fajnych wydarzeń. To właśnie tam odbyła się nasza IV edycja,
Happy Fotobudka Kielce –  kielecka fotobudka, dzięki której każdy z naszych uczestników wyszedł z pamiątkowym zdjęciem,
Gospodarstwo sadownicze J@BUSKO.PL – pyszne szejki mocy, które dodał naszym uczestnikom sił podczas networkingu,
Studio Wizażu Izabela Bórzyńska oraz Studio Fryzur Jagodzińska & Michta – ekspertki od fryzur i makijażu, które pokazały, że wizerunek to podstawa,
Kącik słodkości – profesjonaliści w aranżacji słodkich stołów z cukierkami, deserkami i babeczkami. To oni osłodzili nasze spotkanie,
Stowarzyszenie Odpowiedzialni.pl – Instytucja Otoczenia Biznesu świadczący usługi w zakresie wsparcia szeroko pojętej przedsiębiorczości,
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy Polanika -miejsce w którym każdy znajdzie relaks i odpoczynek u podnóża Gór Świętokrzyskich,
DepilConcept Kielce – salon oferujący zabiegi depilacji, fotodepilacji oraz fotoodmładzania. Każdy z naszych uczestników mógł odebrać voucheru na pierwszą depilację za 10 zł,
Plumi – agencja reklamowa, dzięki której nasi uczestnicy otrzymali gadżety z logiem NetworKINGusa,
Duolife – suplementy diety. Nasi uczestnicy mieli okazję wygrać zestaw przygotowany przez firmę i sami przekonać się o tym, że produkty tej marki działają,
MMed Majcher & Smardzewski – kieleccy eksperci od fizjoterapii,
Sense of Poland – miejsce dla każdego kto szuka niecodziennych koszulek, toreb, kubków, pocztówek i innych gadżetów ze Świętokrzyskiego. Kilku szczęśliwców z grona naszych uczestników miało okazję przetestować ich produkty,
Fancybox – agencja interaktywna z Kielc, która dba o naszą stronę internetową,
Kancelaria prawna Bartocha & Stachowicz-Szczepanik – kieleccy eksperci w dziedzinie prawa,
Agencja S Words – agencja integrująca marketing, sprzedaż i komunikację,
Yellow Tree i A4K Media – spece od zdjęć i realizacji filmowej,
Biurex  Doradztwo Podatkowe – eksperci od podatków i nie tylko,
Fajne Studio Kreatywne – agencja marketingowa z Kielc. To oni zadbali o oprawę graficzną naszego wydarzenia.
Partnerami medialnymi ponownie był blog Eventualnie.com oraz Live4live.pl. W tej edycji wsparł nas również portal Mymamy.pl, miejsce przyjazne dla każdej mamy.

Organizatorki

Jest nam ogromnie miło, że z edycji na edycję uczestników jest coraz więcej. Cieszymy się, że trud, który wkładamy w przygotowanie eventu skutkuje tyloma pozytywnymi komentarzami. Uśmiechnięci i zadowoleni uczestnicy to dla nas najlepsze rekomendacje. Za każdym razem podnosimy sobie poprzeczkę i przygotowujemy wydarzenie, na które same z chęcią przychodzimy. Przedstawiamy #teamnetworKINGus: Marlena, Magdalena, Patrycja i Paulina. Dziękujemy, że byliście z Nami już po raz 4.

Akcja CSR

Misją Networkingusa jest również budowanie świadomości CSR-owej, czyli łączenia biznesu z pomaganiem. Podczas wydarzenia każdy z uczestników mógł zarejestrować się do bazy dawców szpiku. W chwili obecnej Fundacja DKMS przypomina, że można również wspomóc jej działania dzięki 1 % podatku. To nic nie boli, a może pomóc.

Relacje z wydarzenia

Jak co edycję, na naszym wydarzeniu byli obecni fotografowie i filmowiec. Wszystko po to, aby uwiecznić atmosferę wydarzenia.

Fotorelacja od Konrada Kopyckiego z A4K media – link
Fotorelacja od Michała Stańczyka – link
Filmowa relacja od Tomasza Cioka z Agencji Yellow Tree:

IV edycja zapisała się pozytywnie w naszej networkingowej historii. Z dobrą energią zabieramy się do prac nad kolejną edycją. Wypełnione ankiety, pozwoliły nam poznać ich oczekiwania, opinie i sugestie. Każda z nich została przez nas „obgadana” by w kolejnej edycji było jeszcze lepiej. Dziękujemy tym, którzy byli z nami 🙂