Zasady spotkania #networKINGus

Zasady spotkania #networKINGus

Patrząc przez pryzmat doświadczenia i ułatwienia Wam przyjścia, postanowiliśmy spisać wszelkie zasady oraz ciekawostki, o których powinniście wiedzieć podczas spotkania networKINGus. Podczas eventu musi panować porządek, a każde wydarzenie ma swoje zasady. Zobaczcie jak wyciągnąć 100% z wydarzenia. Zaczynamy?

ZASADY SPOTKANIA:

  1. Szanujemy swój czas wzajemnie. Co to oznacza? Że lepiej się nie spóźniać, gdyż zaczynamy o czasie. Ci co są na czas nie czekają, Ci co się spóźniają tracą – logiczne 🙂 My również będziemy się starać zakończyć o czasie i trzymać harmonogramu.
  2. Doceniamy aktywnych. Networking polega na tym, by się otworzyć do ludzi. Nie każdy jest śmiały, ale każdy ma jakąś wiedzę, którą może się podzielić. Dlatego będziemy się starali Was zintegrować, pobudzić do rozmów i pokazać Wam, że mówienie o swoich pomysłach jest cool. Większość w jakiś sposób się wstydzi, dlatego trzeba po prostu zaakceptować ten fakt i działać pomimo nieśmiałości. Na wstępie każdy otrzyma od nas zadanie networkingowe 🙂
  3. Poszukamy osób do projektów/pracy. Będzie to pierwsza w Kielcach SPEED DATING dla przedsiębiorców i aktywistów. Na czym będzie polegała? Każda osoba będzie miała 30 sekund, by opowiedzieć o swoich projektach lub produktach. Jeśli komuś się spodoba Twoja wypowiedź, to zabiera od Ciebie wizytówkę, jeśli nie, idzie dalej i przesiada się. Ważne jest, by nie mówić językiem branżowym, np. “Zajmuję się content marketingiem” bo malarz, farmaceuta czy kierowca nie mają pojęcia co to znaczy. Mówimy o problemach, które rozwiązujemy dla kogoś czyli “Mogę Ci napisać teksty na stronę oraz do Twojego projektu tak, by się podobały odbiorcom”. Im więcej osób znajdzie osoby do swojego zespołu, tym fajniejszy networking.
  4. Robimy stół z wizytówkami. Będąc na Networking Day w Opolu zauważyłam fajny pomysł. Organizatorzy zrobili stół z wizytówkami. Za błogosławieństwem organizatorów przenoszę ten pomysł do Kielc. Każdy na stole kładzie minumum 10 wizytówek, możecie się nimi częstować i oglądać. Podczas przerw możecie spytać przez mikrofon, która to osoba, jeśli zauważyliście jakąś cenną zdobycz wizytówkową.
  5. Będzie tablica do robienia zdjęć i konkurs z nią związany, więc róbcie sobie zdjęcia, koniecznie z nowo poznanymi osobami. Tu też będzie czekał atrakcyjny konkurs.
  6. Wybierzemy króla networKINGu, czyli najaktywniejszą osobę. Szczegóły zdradzimy na spotkaniu. Król odbierze najcenniejszą nagrodę 🙂
  7. Nagrodzimy najlepszego prelegenta. Pamiętacie od przedszkola do Opola? Też się pobawimy i nagrodzimy prelegenta, który najbardziej przypadł Wam do gustu. Mamy dla niego weekend w Ośrodku Polanika.
  8. Przed wejściem czekają na Was przekąski, słodycze i soki oraz kawa i herbata.
  9. Jeśli chcecie się przygotować profesjonalnie, zachęcamy Was do zakupienia swojej idealnej koszulki networkingowej. Wszystkie wzory zobaczycie tu: KOSZULKI NETWORKINGOWE
  10. Zachęcamy do rozmów i integracji, by spotkanie nie skończyło się tylko w czwartek, ale przyniosło Wam realne korzyści w działalności.
  11. Na wydarzeniu facebook-owym możecie pisać do siebie, umawiać się i podejrzeć kto idzie na wydarzenie 🙂 Zachęcamy do aktywności.

 

Jak się przygotować do spotkania?

  1. Primo, najważniejsze! Weź ze sobą wizytówki. Jeśli masz, to foldery albo gadżety z logotypem Twojej firmy do rozdania. Będziemy Was ostro aktywować do wymiany kontaktami. Możesz również zaoferować zniżki uczestnikom, bądź inne upominki.
  2. Weź uśmiech i dużo otwartości. Zależy nam na tym, żebyście przyszli do nas uśmiechnięci i pełni energii z otwartymi umysłami, by wykorzystać spotkanie w 100%. Marudzeniu i narzekaniu mówimy zdecydowane nie. Strach i nieśmiałość zamknij w piwnicy i zostaw na ten dzień 😉
  3. Zastanów się czego dokładnie chcesz, jakie masz cele. Czy szukasz kogoś do projektu, do pracy czy może sam się chcesz zaangażować? Jeśli to ostatnie, to co możesz zaoferować. Czym się wyróżniasz? Przygotuj sobie trzy zdania o sobie zgodnie z zasadą: jaki problem rozwiązuje, a nie: jakie stanowisko zajmuję.
  4. Baw się dobrze, otwórz swój umysł, daj się ponieść 🙂 Nie ubieramy się uroczyście, wrzucamy na luz. Uśmiech będzie najlepszym makijażem.

Do zobaczenia!
Nie możemy się doczekać 🙂
Ekipa networKINGusa: Paulina, Magdalena, Patrycja, Piotr.