Jan Zając

Jan

 

Dr Jan Zając (Sotrender) – przedsiębiorca, badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmy specjalizującej się w badaniach social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania. Adiunkt na Wydziale Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent SGH i UW, stypendysta Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie oraz Uniwersytetu w Leuven. Autor wielu publikacji nt. psychologii Internetu i prowadzenia badań online. Częsty mówca na konferencjach branżowych. Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych. Zna 6 języków, odwiedził 43 kraje – w większości na rowerze.

Jan przedstawi nam narzędzia analitycznych, dzięki którym możemy bezpłatnie poprawić swoje działania marketingowe i nie tylko.

 

 

Category
10 narzędzi analitycznych, dzięki którym możesz bezpłatnie poprawić swoje działania

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera. Szczegóły na temat przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności