Szkolenie 21.02

DLA KOGO SĄ SZKOLENIA #NETWORKINGUS?

Na szkolenia zapraszamy przedsiębiorców, freelancerów i specjalistów, którzy chcą zdobywać nową wiedzę i świadomie budować swoją markę.

Elementy każdego szkolenia #networKINGus

Co otrzymasz – korzyści:

  1. Dawkę praktycznej wiedzy – ponad 7 godzin szkolenia dostosowanego do potrzeb uczestników.
  2. Materiały szkoleniowe – spis najważniejszych zagadnień ze szkolenia.
  3. Welcome pack – teczka, notatnik, długopis.
  4. Catering w cenie szkolenia – obiad oraz serwis kawowy wraz z poczęstunkiem.
  5. Komfortowe warunki warsztatów – profesjonalna sala konferencyjna.
  6. Możliwość skonfrontowania swojej wiedzy – sesja pytań do trenera.
  7. Zaświadczenie ukończenia szkolenia – imienny dokument potwierdzający uczestnictwo.
  8. Możliwość integracji z innymi uczestnikami – sesja networkingowa.

Co wyróżnia nasze szkolenia:

DAWKA PRAKTYCZNEJ WIEDZY0%
MAŁE GRUPY DO 15 OSÓB0%
TRENERZY - EKSPERCI W SWOICH BRANŻACH0%
PROFESJONALNA SALA KONFERENCYJNA 0%
NETWORKING UCZESTNIKÓW0%

Chcesz dedykowane szkolenie?

Warsztaty mogą również zostać przeprowadzone dla zorganizowanych grup.
Chętnie zorganizujemy dedykowane szkolenia, dostosowane do potrzeb zespołów.

Szkolenie Influencer Marketing,
czyli współpraca z twórcami od A do Z

21 lutego 2020, 9.00 – 17.00
Kielecki Park Technologiczny, budynek Orange

Próbowałeś już lub chcesz rozpocząć współpracę z influencerami, ale nie wiesz jak? Weź udział w szkoleniu Influencer Marketing z Maciejem Trojanowiczem. Podczas całego dnia warsztatowego dowiesz się jak wygląda współpraca z twórcami od A do Z.

 

Dla kogo?

Dla przedsiębiorców, ale również dla pracowników firm oraz osób aktywnych, które chcą się zdobyć wiedzę z zakresu Influencer Marketingu i podnosić swoje umiejętności praktyczne.

 

Trener:

Maciej Trojanowicz – od 10 lat związany z nowymi mediami, z czego aż od siedmiu realizuje kampanie z udziałem influencerów. Menadżer i konsultant twórców, strateg reklamowy oraz wykładowca na Collegium Civitas oraz przy Związku Firm Public Relations.

Ekspert z dziedziny Influencer Marketingu – zna temat z dwóch stron – pracował w agencjach reprezentujących firmy, jak i reprezentował twórców internetowych. Obecnie manager blogerów takich jak: Matylda – segritta.pl, Ania – aniamaluje.com, Marysia – mamygadzety.pl, Joanna – joannaglogaza.com. W wolnych chwilach bloger i krytyk popkulturalny.

 

 

 

 

Harmonogram szkolenia:

9:00 – 9:30 rejestracja
9:30 – 11:00 I część szkolenia – Influencerzy

  • Kim jest influencer
  • Jakie są rodzaje influencerów: podział na platformy, rodzaje wpływu i stopień profesjonalizacji
  • Najpopularniejsze kategorie twórców
  • Jaki wpływ mają influencerzy

11:00 – 11:15 przerwa networkingowa
11:15 – 14:00 II część szkolenia – Współpraca z influencerami

  • Najważniejsza zasada pracy z twórcami
  • Co zyskuje marka pracując z twórcami
  • Efektywne sposoby współpracy z twórcami
  • YouTube – jak działa rynek MCN Case studies

14:00 – 14:30 przerwa obiadowa
14:30 – 16:30 III część szkolenia – Praktyka

  • Jakie formalności Cię czekają
  • Stawki współprac
  • Jak zaprojektować kampanię z udziałem twórców – część warsztatowa
  • Case studies – przykłady dobrych kampanii z udziałem influencerów

16:30 – 17:00 pytania do trenera, rozdanie zaświadczeń

 

Opinie o naszym poprzednim szkoleniu:

Katarzyna: Dziękuję bardzo za możliwość wchłonięcia takiej ilości wiedzy  dziewczyny wspaniała organizacja  Paweł świetnie się Ciebie słuchało 

 

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Udział w wydarzeniu jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.

 

Ile zapłacisz?
Bilet Zniżkowy (do 27.01) – 299 zł/os.
Bilet Standard (od 28.01 do 12.02) – 399 zł/os.
Bilet Classic (13.02 – 19.02) – 499 zł/os.

Masz pytania?

Daj znać na napisz@eventualnie.com

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera. Szczegóły na temat przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności